Wsparcie serwisowe
Serwis produktów Corsan
Jeżeli w trakcie montażu lub w trakcie użytkowania towaru zakupionego w naszym sklepie, pojawią się pytania dotyczące funkcjonalności czy konfiguracji produktu to śmiało skontaktuj się z naszym serwisem. Uzyskanie podpowiedzi czy wskazówek jest całkowicie bezpłatne a nasi serwisanci służą profesjonalną pomocą. Dla Twojej pewności oraz wygody użytkowania, po obowiązującym okresie gwarancji masz możliwość swobodnego korzystania z naszych usług pogwarancyjnych. Wówczas w razie chęci zgłoszenia jakiejkolwiek usterki, wystarczy się z nami skontaktować i ustalić szczegóły naprawy serwisowej. Z całą pewnością wspólnie znajdziemy satysfakcjonujące Ciebie rozwiązanie, które przywróci prawidłowe działanie produktu. Zwykle wszystkie drobne usterki, które mogą powstać na przestrzeni lat ciągłego użytkowania, można w bardzo łatwy sposób wyeliminować. Właśnie dlatego, w naszej ofercie znajdują się wszystkie części zamienne, dzięki którym ewentualną naprawę będziesz w stanie wykonać szybko i sprawnie a co najważniejsze samodzielnie. Natomiast w razie jakichkolwiek pytań bądź problemów masz do dyspozycji serwis Corsan. Serwis obsługują specjaliści, którzy nieustannie zapewniają wsparcie klientom użytkującym produkty marki Corsan.
Zgłoś reklamacje
Formularz reklamacji: Wypełnij formularz
Średni czas rozpatrywania zgłoszenia to 48 h.
Podejmujemy świadome działania
5 lat
Dla wybranych produktów z naszej szerokiej oferty udzielamy nawet do pięciu lat gwarancji.
48 h
To średni czas rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego obsługiwanego przez serwis Corsan.
+ 5 lat
Zapewniamy dostępności części zamiennych i serwisu nawet po zakończonym okresie gwarancji.
100 tys.
Niemalże 100,000 naszych klientów przekonało się o wyjątkowej jakości oferowanych produktów.