Reklamacje i zwroty produktów Corsan

Infolinia Corsan:
67 351 91 91
Czynna w godz: 8:00-16:00
Od poniedziałku do piątku

Adres do zwrotów:
ul.Motylewska 24
64-920 Piła
Polska

Informacje dotyczące składania reklamacji

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru przesyłki istnieje możliwość otworzenia paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności, należy sporządzić protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Na sporządzenie protokołu z kurierem masz 7 dni od daty dostarczenia paczki. Spisany protokół należy załączyć do wypełnionego formularza zamieszczonego na tej stronie. Następnie w zależności od zaistniałej sytuacji odbieramy paczkę od klienta lub paczkę należy odesłać na nasz adres. Jeżeli chcesz zgłosić standardową reklamację zakupionego towaru, wypełnij i wyślij formularz na tej stronie. Następnie prześlij do nas bezpiecznie zapakowaną paczkę z reklamowanym towarem. O rozpatrzonej reklamacji zostaniesz poinformowany przez nasz Serwis w ciągu 7 dni od daty dostarczenia do nas paczki.

Informacje dotyczące zwrotu produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania. Każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar ma być dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia omówionych warunków, zwrot uznaje się za niepełnowartościowy. Aby dokonać zwrotu towaru, należy wypełnić i przesłać znajdujący się na tej stronie formularz. Następnie towar należy zapakować i odesłać w stanie niezmienionym. Na kliencie spoczywa odpowiedzialność, aby dostarczony do nas towar był pełnowartościowy i bez uszkodzeń. Po weryfikacji zwrotu towaru, na podany przez Ciebie w formularzu numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot należności.

ZDECYDUJ CO ZGŁASZASZ

TWOJE DANE KONTAKTOWE

DANE IDENTYFIKACYJNE ZAMÓWIENIA

NUMER KONTA DO ZWROTU NALEŻNOŚCI

OPISZ DOKŁADNIE SWÓJ PROBLEM

ZAŁĄCZ PILK

Potwierdzam, że znam i akceptuję Politykę Prywatności firmy Corsan Sp. z o.o. Sp. k. oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.